• Pierwszy Dzień Wiosny
        • Pierwszy Dzień Wiosny

        • 25.03.2024 07:02
        • 21 marca w kl. IV - VIII odbył się Wiosenny Turniej, który składał się z różnorodnych konkurencji. Podczas jednej z nich uczniowie  zaprezentowali swoje przebrania zgodne z wcześniej wylosowanymi hasłami. W związku z tym korytarze wypełniły liczne elementy natury i można było na nich spotkać drzewa, zajączki, niedźwiedzie, muszki, słońce oraz kolorowe kwiatuszki. Wszystkie grupy wykazały się wielką kreatywnością podczas realizacji tego zadania,  jednak zgodnie z werdyktem jury zwyciężyła klasa V, która odtworzyła hasło "Ptaków świergotanie na leśnej polanie".
          W międzyczasie został rozegrany również  turniej o tytuł Szkolnego Gamera, którym został Marcel Karyś z kl. VII.

          Zwycięzcom gratulujemy, a całej społeczności szkolnej dziękujemy za zaangażowanie i wspólną zabawę. Niech radość i moc wiosennego słońca towarzyszą Wam aż do wakacji :)

          Do realizacji pomysłów wykorzystano sprzęt z projektu #LaboratoriaPrzyszłości


          Urszula Paszkiewicz
          Alina Kozłowska 

           
        • więcej
        • Dzień Języków Obcych
        • Dzień Języków Obcych

        • 19.06.2023 09:27
        • W dniu 14.06.2023 r. w naszej szkole odbył się Dzień Języków Obcych. Udział w tym wydarzeniu wzięli uczniowie klas 4-8. Ich zadaniem było przygotowanie piosenki w języku obcym, który wcześniej wylosowali, a także przedstawienie charakterystycznej dla danego kraju postaci.

          Klasa 4 zaprezentowała język włoski, klasa 5 - hiszpański, klasa 6 - angielski, klasa 7 - niemiecki, a klasa 8 - japoński. Zarówno występy artystyczne, jak i prezentacje postaci oceniało Jury.

          Wszystkie klasy wykazały się ogromną kreatywnością i zaangażowaniem, jednak pierwsze miejsce zdobyła klasa czwarta. W nagrodę otrzymali voucher na klasowe wyjście na pizzę. Drugie miejsce przypadło klasie siódmej, a trzecie - ósmej. Im zaproponowano vouchery na lody i inne słodkości. Nagrody dla pierwszych trzech miejsc zostały sfinansowane z budżetu Rady Rodziców - dziękujemy.

          Zabawa tego dnia była rewelacyjna! Serdeczne dziękujemy uczniom i wychowawcom klas za świetnie spędzony czas i aktywny udział w przygotowaniach.

          Agnieszka Szafraniec
          Beata Kolanek

          Realizacja fotograficzna z wykorzystaniem sprzętu zakupionego w ramach projektu #LaboratoriaPrzyszłości

           
        • więcej
        • Programowanie z LEGO SPIKE - maj 2023
        • Programowanie z LEGO SPIKE - maj 2023

        • 06.06.2023 23:30
        • LEGO® Education SPIKE™ Prime to najlepsze narzędzie do nauki przedmiotów STEAM dla uczniów klas 4-8 szkoły podstawowej. SPIKE Prime to kolorowe klocki, łatwy w użyciu sprzęt i intuicyjne programowanie metodą „przeciągnij i upuść” w języku opartym na Scratch.
          Uczniowie klasy 7 wykorzystali zestawy LEGO SPIKE zakupione w ramach programu #LaboratoriaPrzyszłości i rozpoczęli przygodę z programowaniem.

          Urszula Paszkiewicz
        • więcej
        • Początek przygody z mikrokontrolerami Arduino

        • 27.03.2023 00:46
        • Na ostatniej lekcji informatyki uczniowie z klas 6, 7 i 8 mieli możliwość wykorzystania programowania w praktyce. Zostali zapoznani z podzespołami elektronicznymi z zestawów edukacyjnych Arduino zakupionych w ramach programu #Laboratoriaprzyszłości. Nauczyli się jak zaprogramować mikrokontroler i napisali swój program w języku C++. Wykonali również obwody elektryczne, które sterowane były przez Arduino.

          Urszula Paszkiewicz
           
        • więcej
  • Galeria zdjęć

      brak danych