Pierwszy Dzień Wiosny
- 25.03.2024 07:02
- 21 marca w kl. IV - VIII odbył się Wiosenny Turniej, który składał się z różnorodnych konkurencji. Podczas jednej z nich uczniowie zaprezentowali swoje przebrania zgodne z wcześniej wylosowanymi hasłami. W związku z tym korytarze wypełniły liczne elementy natury i można było na nich spotkać drzewa, zajączki, niedźwiedzie, muszki, słońce oraz kolorowe kwiatuszki. Wszystkie grupy wykazały się wielką kreatywnością podczas realizacji tego zadania, jednak zgodnie z werdyktem jury zwyciężyła klasa V, która odtworzyła hasło "Ptaków świergotanie na leśnej polanie".
W międzyczasie został rozegrany również turniej o tytuł Szkolnego Gamera, którym został Marcel Karyś z kl. VII.
Zwycięzcom gratulujemy, a całej społeczności szkolnej dziękujemy za zaangażowanie i wspólną zabawę. Niech radość i moc wiosennego słońca towarzyszą Wam aż do wakacji :)
Do realizacji pomysłów wykorzystano sprzęt z projektu #LaboratoriaPrzyszłości
Urszula Paszkiewicz
Alina Kozłowska
- więcej
Laboratoria przyszłości - listopad 2023
- 29.11.2023 00:52
- Rok szkolny 2023/2024 to już drugi rok, w którym w naszej szkole wykorzystujemy sprzęt i narzędzia zakupione w ramach projektu #LaboratoriaPrzyszłości.
- więcej
Dzień Języków Obcych
- 19.06.2023 09:27
- W dniu 14.06.2023 r. w naszej szkole odbył się Dzień Języków Obcych. Udział w tym wydarzeniu wzięli uczniowie klas 4-8. Ich zadaniem było przygotowanie piosenki w języku obcym, który wcześniej wylosowali, a także przedstawienie charakterystycznej dla danego kraju postaci.
Klasa 4 zaprezentowała język włoski, klasa 5 - hiszpański, klasa 6 - angielski, klasa 7 - niemiecki, a klasa 8 - japoński. Zarówno występy artystyczne, jak i prezentacje postaci oceniało Jury.
Wszystkie klasy wykazały się ogromną kreatywnością i zaangażowaniem, jednak pierwsze miejsce zdobyła klasa czwarta. W nagrodę otrzymali voucher na klasowe wyjście na pizzę. Drugie miejsce przypadło klasie siódmej, a trzecie - ósmej. Im zaproponowano vouchery na lody i inne słodkości. Nagrody dla pierwszych trzech miejsc zostały sfinansowane z budżetu Rady Rodziców - dziękujemy.
Zabawa tego dnia była rewelacyjna! Serdeczne dziękujemy uczniom i wychowawcom klas za świetnie spędzony czas i aktywny udział w przygotowaniach.
Agnieszka Szafraniec
Beata Kolanek
Realizacja fotograficzna z wykorzystaniem sprzętu zakupionego w ramach projektu #LaboratoriaPrzyszłości
- więcej
Programowanie z LEGO SPIKE - maj 2023
- 06.06.2023 23:30
- LEGO® Education SPIKE™ Prime to najlepsze narzędzie do nauki przedmiotów STEAM dla uczniów klas 4-8 szkoły podstawowej. SPIKE Prime to kolorowe klocki, łatwy w użyciu sprzęt i intuicyjne programowanie metodą „przeciągnij i upuść” w języku opartym na Scratch.
Uczniowie klasy 7 wykorzystali zestawy LEGO SPIKE zakupione w ramach programu #LaboratoriaPrzyszłości i rozpoczęli przygodę z programowaniem.
Urszula Paszkiewicz - więcej
Początek przygody z mikrokontrolerami Arduino
- 27.03.2023 00:46
- Na ostatniej lekcji informatyki uczniowie z klas 6, 7 i 8 mieli możliwość wykorzystania programowania w praktyce. Zostali zapoznani z podzespołami elektronicznymi z zestawów edukacyjnych Arduino zakupionych w ramach programu #Laboratoriaprzyszłości. Nauczyli się jak zaprogramować mikrokontroler i napisali swój program w języku C++. Wykonali również obwody elektryczne, które sterowane były przez Arduino.
Urszula Paszkiewicz
- więcej